
BHV-Communicatie
Het gebruik van stille alarmering voorkomt paniek bij cliënten, bezoekers en medewerkers. Maar hoe kan jouw BHV-team optimaal handelen en duidelijke instructies geven aan de betrokkenen zonder onnodige onrust te veroorzaken?
Via onze SmartApp kan het BHV-team middels korte meldingen via de smartphone en/of centrale BHV-post alarmen en taken versturen en ontvangen. Deze functionaliteit kan verder worden aangevuld met een chatfunctie of ingebouwde Push-to-talk functie. Deze BHV-oplossing is een perfecte aanvulling op onze NEN-oplossing, maar is zeker ook geschikt om als 'stand alone' te worden ingezet.
Ontzorging en ondersteuning
Vanuit een partnership werken we samen aan de gewenste implementatie. Hierin kan Nedkom een totaaloplossing bieden van toestellen, (mogelijk) simkaarten en MDM (Mobile Device Management). Het MDM zorgt ervoor dat wij de toestellen – ook op afstand – kunnen beheren en de juiste toegang voor de eindgebruiker bewaakt wordt.
Om een stabiele installatie te kunnen opleveren, begeleiden we je gedurende het gehele traject; van de oriëntatiefase tot en met de periodieke instandhouding. Middels een technische opname en meting detecteren we al in een vroeg stadium de mogelijke knelpunten – bijvoorbeeld op het gebied van de verbindingen – en werken we gezamenlijk naar een stabiele basis voor de installatie.
Ook tijdens – en na – de implementatiefase zorgen we voor de juiste ondersteuning van de medewerkers. We verzorgen instructies aan zowel de technisch georiënteerde, als de zorggerichte medewerkers en leveren diverse instructiematerialen voor goed geïnformeerde eindgebruikers. Het systeem is pas een succes wanneer de techniek en gebruiker optimaal samenwerkt
Innovatieve SmartApp
Onze SmartApp is toepasbaar in alle omgeving. Wij geloven in maatwerk – en de voordelen daarvan – en daarom richten we de omgeving samen met jou voor livegang in.
- Werk vanuit een centrale (receptie) post, waar voorgeprogrammeerde taken snel en efficiënt uitgedeeld kunnen worden aan het juiste BHV-team.
- Mogelijkheid om je af en aan te melden voor het juiste BHV-team.
- Blijft real-time op de hoogte van de situatie met onze chat- en Push-to-talk functies.
- Escaleer het alarm naar andere BHV-teams om de situatie snel onder controle te krijgen.
- Controleer of de verstuurde taken zijn geaccepteerd en afgerond, zodat – eventueel – snel opgeschaald kan worden.
- Ontvang direct een melding wanneer onvoldoende BHV'ers zijn aangemeld.
Flexibele systeemopzet
Met de cloud-oplossing kan de alarmserver worden geplaatst in ons datacenter of in jullie eigen datacenter. Wanneer er wordt gekozen voor een 'on-premise' oplossing, wordt de hardware van de alarmserver volledig op locatie geplaatst. Dat maakt de installatie niet afhankelijk van derden.
Ontzorging en ondersteuning
Vanuit een partnership werken we samen aan de gewenste implementatie. Hierin kan Nedkom een totaaloplossing bieden van toestellen, (mogelijk) simkaarten en MDM (Mobile Device Management). Het MDM zorgt ervoor dat wij de toestellen – ook op afstand – kunnen beheren en de juiste toegang voor de eindgebruiker bewaakt wordt.
Om een stabiele installatie te kunnen opleveren, begeleiden we je gedurende het gehele traject; van de oriëntatiefase tot en met de periodieke instandhouding. Middels een technische opname en meting detecteren we al in een vroeg stadium de mogelijke knelpunten – bijvoorbeeld op het gebied van de verbindingen – en werken we gezamenlijk naar een stabiele basis voor de installatie.
Ook tijdens – en na – de implementatiefase zorgen we voor de juiste ondersteuning van de medewerkers. We verzorgen instructies aan zowel de technisch georiënteerde, als de zorggerichte medewerkers en leveren diverse instructiematerialen voor goed geïnformeerde eindgebruikers. Het systeem is pas een succes wanneer de techniek en gebruiker optimaal samenwerkt
Innovatieve SmartApp
Onze SmartApp is toepasbaar in alle omgeving. Wij geloven in maatwerk – en de voordelen daarvan – en daarom richten we de omgeving samen met jou voor livegang in.
- Werk vanuit een centrale (receptie) post, waar voorgeprogrammeerde taken snel en efficiënt uitgedeeld kunnen worden aan het juiste BHV-team.
- Mogelijkheid om je af en aan te melden voor het juiste BHV-team.
- Blijft real-time op de hoogte van de situatie met onze chat- en Push-to-talk functies.
- Escaleer het alarm naar andere BHV-teams om de situatie snel onder controle te krijgen.
- Controleer of de verstuurde taken zijn geaccepteerd en afgerond, zodat – eventueel – snel opgeschaald kan worden.
- Ontvang direct een melding wanneer onvoldoende BHV'ers zijn aangemeld.
Flexibele systeemopzet
Met de cloud-oplossing kan de alarmserver worden geplaatst in ons datacenter of in jullie eigen datacenter. Wanneer er wordt gekozen voor een 'on-premise' oplossing, wordt de hardware van de alarmserver volledig op locatie geplaatst. Dat maakt de installatie niet afhankelijk van derden.
Ontzorging en ondersteuning
Vanuit een partnership werken we samen aan de gewenste implementatie. Hierin biedt Nedkom een totaaloplossing van toestellen, (mogelijk) simkaarten en MDM (Mobile Device Management). Het MDM zorgt ervoor dat wij de toestellen – ook op afstand – kunnen beheren en de juiste toegang voor de eindgebruiker bewaakt wordt.
Om een stabiele installatie te kunnen opleveren, begeleiden we je gedurende het gehele traject; van de oriëntatiefase tot en met de periodieke instandhouding. Middels een technische opname en meting detecteren we al in een vroeg stadium de mogelijke knelpunten – bijvoorbeeld op het gebied van de verbindingen – en werken we gezamenlijk naar een stabiele basis voor de installatie.
Ook tijdens – en na – de implementatiefase zorgen we voor de juiste ondersteuning van de medewerkers. We verzorgen instructies aan zowel de technisch georiënteerde, als de zorggerichte medewerkers en leveren diverse instructiematerialen voor goed geïnformeerde eindgebruikers. Het systeem is pas een succes wanneer de techniek en gebruiker optimaal samenwerkt.


Instandhouding
Ook ná livegang bieden wij volledige ondersteuning voor de eindgebruiker. Onze supportafdeling is 24/7 bereikbaar en kan door onze innovatieve oplossing het probleem in veruit de meeste gevallen direct op afstand voor u oplossen. Hierdoor kan de medewerker snel weer verder met zijn of haar werk.
Samen maken we afspraken rondom het gewenste Service & Onderhoud, waarbij ook de mogelijkheid bestaat voor periodiek overleg op zowel operationeel als strategisch niveau.

