Persoonsbeveiliging

Steeds vaker krijgen (zorg)medewerkers te maken met onveilige en/of ongewenste situaties.
Alarmeer op die momenten jouw collega's met zo min mogelijk handelingen.

Ontdek welk systeem bij jouw organisatie past.

  • Bovenstaande ^^ zin kan weg
  • 2 (max 3) pakkende zinnen.
  • Achtergrond foto: Gebruik, toestel aan broek tijdens werk.
    • Onze app/melding op het scherm
    • Foto maken op zorg park. Doel is herkenbaarheid dat het in de zorg is
  • Hoogte afbeelding min height = image + 3 icons

Locatiebepaling

De gealarmeerde collega ontvangt een nauwkeurige locatie voorzien van een plattegrond; zowel binnen als buiten.
Deel samen met ons jouw werkterrein in en bepaal hoe nauwkeurig je de locatie wenst te ontvangen. Binnen werken we met draadloze, bewaakte Bluetooth-bakens en buiten op basis van GPS, aangevuld met een plattegrond van Google Maps.

Ook zijn er "Live-Tracking" mogelijkheden om te kunnen assisteren wanneer de escalatie verplaatst.

Innovatieve SmartApp

Onze SmartApp is toepasbaar in elke omgeving. Wij geloven in maatwerk – en de voordelen daarvan – en daarom kijken we voor livegang samen met jou naar de beste inrichting.

De app is direct beschikbaar en maakt onderscheid in alarmsoorten (groot en klein alarm) en de gewenste opvolging daarvan. Ook zijn er diverse aanvullende functionaliteiten beschikbaar, zoals Push-to-talk en chatfunctie.

Flexibel Systeemopzet

Ons systeem kan op verschillende manieren beschikbaar worden gesteld; zowel vanuit 'de cloud' of vanuit een installatie op de locatie, zodat er voor iedere gewenste klantomgeving een passende oplossing geboden kan worden.

Met de cloud-oplossing kan de alarmserver worden geplaatst in ons datacenter of in jullie eigen datacenter.  Wanneer er wordt gekozen voor een 'on-premise' oplossing, wordt de hardware van de alarmserver volledig op locatie geplaatst. Dat maakt de installatie niet afhankelijk van derden.

In het kort

Nedkom ondersteunt sinds 2016 (zorg)organisaties met persoonsbeveiliging en stille alarmering via innovatieve smartphone-oplossingen. Deze oplossingen vervangen traditionele systemen zoals DECT en paging, en maken het mogelijk om meerdere communicatiesystemen te integreren op één toestel. Denk hierbij aan koppelingen met verpleegoproepsystemen, deursturing of intercom. Nedkom staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en snelle communicatie tijdens calamiteiten. Daarnaast bieden zij ook BHV-communicatie en consultancy voor training en ontwikkeling, altijd met focus op eenvoud, schaalbaarheid en stabiliteit.

In het kort

De veiligheid van jouw (zorg)medewerkers staat bij ons voorop! Al sinds 2016 helpt Nedkom (zorg)organisaties verder op het gebied van Persoonsbeveiliging en Stille alarmering; waarbij conventionele oplossingen – zoals DECT en Paging – steeds vaker worden vervangen door applicaties op smartphones.

Met onze smartphone-oplossing is het mogelijk om ook andere vormen van kritische (zorg)communicatie te koppelen, waardoor de medewerker nog maar één device hoeft te gebruiken. Denk daarbij aan het koppelen van systemen van derden zoals bijvoorbeeld een Verpleegoproepsysteem, Deursturing of een Intercom.

Nedkom staat voor kwaliteit, innovatie, betrouwbaarheid en ontzorging. Bij calamiteiten is het van het grootste belang dat er op een snelle en adequate manier gecommuniceerd wordt met de juiste medewerkers. Dat is ons DNA.

Wij bieden laagdrempelige oplossingen die passen bij uw organisatie en waarbij eenvoud, schaalbaarheid en doeltreffendheid centraal staat; compleet, stabiel en zonder verrassingen.

Naast onze Persoonsbeveiliging en gecertificeerde stille alarmering van brandalarmen – conform de NEN2575 – bieden wij ook BHV-communicatie en consultancydiensten aan voor de juiste instandhouding, ontwikkeling en training.

Alarm maken.

Toestel hangt aan de broek, je drukt de vaste knop(pen) van het toestel in voor een vooraf afgesproken duur (om ongewenste meldingen te voorkomen), waarmee je zelf bepaalt of je groot of klein alarm wilt maken. Het toestel geeft terugkoppeling dat het alarm verzonden is.

Alarm ontvangen.

Je ontvangt het alarm op jouw toestel dmv door de organisatie gekozen alarmtoon. Zonder aanvullende handelingen komen direct de belangrijkste alarmdetails in jouw scherm, zoals type alarm en locatie (zowel binnen als buiten). Volg het protocol wat door jouw organisatie voor opvolging is ingericht. Maak hierbij gebruik van onze aanvullende instructiekaarten en -filmpjes.

Flexibiliteit.

In samenwerking met onze leveranciers én klanten hebben wij een techniek ontwikkeld die een stap verder gaat dan de traditionele oplossingen; rekening houdend met de wensen en behoeften van de eindgebruiker. Wij geloven in maatwerk – en de voordelen daarvan – en daarom kijken we voor livegang samen met jou naar de beste inrichting.  

Deel samen met ons jouw werkterrein in en bepaal hoe nauwkeurig je de locatie wenst te ontvangen. Binnen werken we met draadloze, bewaakte Bluetooth-bakens en buiten op basis van GPS, aangevuld met een plattegrond van Google Maps. Ook zijn er "Live-Tracking" mogelijkheden om te kunnen assisteren wanneer de escalatie verplaatst.")

Maak gebruik van tal aan accessoires mogelijkheden en configuratie mogelijkheden zoals een groot/klein alarm, alarmtonen, accepteren/weigeren en minimale acceptatiegrens.

Optimale veiligheid

De gealarmeerde collega ontvangt een nauwkeurige locatie voorzien van een plattegrond; zowel binnen als buiten.
Deel samen met ons jouw werkterrein in en bepaal hoe nauwkeurig je de locatie wenst te ontvangen. Binnen werken we met draadloze, bewaakte Bluetooth-bakens en buiten op basis van GPS, aangevuld met een plattegrond van Google Maps.

Ook zijn er "Live-Tracking" mogelijkheden om te kunnen assisteren wanneer de escalatie verplaatst.

Innovatieve SmartApp

Onze SmartApp is toepasbaar in elke omgeving. Wij geloven in maatwerk – en de voordelen daarvan – en daarom kijken we voor livegang samen met jou naar de beste inrichting.

De app is direct beschikbaar en maakt onderscheid in alarmsoorten (groot en klein alarm) en de gewenste opvolging daarvan. Ook zijn er diverse aanvullende functionaliteiten beschikbaar, zoals Push-to-talk en chatfunctie.

Flexibele systeemopzet

Ons systeem kan op verschillende manieren beschikbaar worden gesteld; zowel vanuit 'de cloud' of vanuit een installatie op de locatie, zodat er voor iedere gewenste klantomgeving een passende oplossing geboden kan worden.

Met de cloud-oplossing kan de alarmserver worden geplaatst in ons datacenter of in jullie eigen datacenter.  Wanneer er wordt gekozen voor een 'on-premise' oplossing, wordt de hardware van de alarmserver volledig op locatie geplaatst. Dat maakt de installatie niet afhankelijk van derden.

Ontzorging en ondersteuning

Vanuit een partnership werken we samen aan de gewenste implementatie. Hierin biedt Nedkom een totaaloplossing van toestellen, (mogelijk) simkaarten en MDM (Mobile Device Management). Het MDM zorgt ervoor dat wij de toestellen – ook op afstand – kunnen beheren en de juiste toegang voor de eindgebruiker bewaakt wordt.

Om een stabiele installatie te kunnen opleveren, begeleiden we je gedurende het gehele traject; van de oriëntatiefase tot en met de periodieke instandhouding. Middels een technische opname en meting detecteren we al in een vroeg stadium de mogelijke knelpunten – bijvoorbeeld op het gebied van de verbindingen – en werken we gezamenlijk naar een stabiele basis voor de installatie.

Ook tijdens – en na – de implementatiefase zorgen we voor de juiste ondersteuning van de medewerkers. We verzorgen instructies aan zowel de technisch georiënteerde, als de zorggerichte medewerkers en leveren diverse instructiematerialen voor goed geïnformeerde eindgebruikers. Het systeem is pas een succes wanneer de techniek en gebruiker optimaal samenwerkt.

Instandhouding

Ook ná livegang bieden wij volledige ondersteuning voor de eindgebruiker. Onze supportafdeling is 24/7 bereikbaar en kan door onze innovatieve oplossing het probleem in veruit de meeste gevallen direct op afstand voor u oplossen. Hierdoor kan de medewerker snel weer verder met zijn of haar werk.

Samen maken we afspraken rondom het gewenste Service & Onderhoud, waarbij ook de mogelijkheid bestaat voor periodiek overleg op zowel operationeel als strategisch niveau.