Persoonsbeveiliging
Steeds vaker krijgen (zorg)medewerkers te maken met onveilige en/of ongewenste situaties.
Alarmeer op die momenten jouw collega's met zo min mogelijk handelingen.
Ontdek welk systeem bij jouw organisatie past.
- Bovenstaande ^^ zin kan weg
- 2 (max 3) pakkende zinnen.
- Achtergrond foto: Gebruik, toestel aan broek tijdens werk.
- Onze app/melding op het scherm
- Foto maken op zorg park. Doel is herkenbaarheid dat het in de zorg is
- Hoogte afbeelding min height = image + 3 icons
Locatiebepaling
De gealarmeerde collega ontvangt een nauwkeurige locatie voorzien van een plattegrond; zowel binnen als buiten.
Deel samen met ons jouw werkterrein in en bepaal hoe nauwkeurig je de locatie wenst te ontvangen. Binnen werken we met draadloze, bewaakte Bluetooth-bakens en buiten op basis van GPS, aangevuld met een plattegrond van Google Maps.
Ook zijn er "Live-Tracking" mogelijkheden om te kunnen assisteren wanneer de escalatie verplaatst.
Innovatieve SmartApp
Onze SmartApp is toepasbaar in elke omgeving. Wij geloven in maatwerk – en de voordelen daarvan – en daarom kijken we voor livegang samen met jou naar de beste inrichting.
De app is direct beschikbaar en maakt onderscheid in alarmsoorten (groot en klein alarm) en de gewenste opvolging daarvan. Ook zijn er diverse aanvullende functionaliteiten beschikbaar, zoals Push-to-talk en chatfunctie.
Flexibel Systeemopzet
Ons systeem kan op verschillende manieren beschikbaar worden gesteld; zowel vanuit 'de cloud' of vanuit een installatie op de locatie, zodat er voor iedere gewenste klantomgeving een passende oplossing geboden kan worden.
Met de cloud-oplossing kan de alarmserver worden geplaatst in ons datacenter of in jullie eigen datacenter. Wanneer er wordt gekozen voor een 'on-premise' oplossing, wordt de hardware van de alarmserver volledig op locatie geplaatst. Dat maakt de installatie niet afhankelijk van derden.



Optimale veiligheid
Deel samen met ons jouw werkterrein in en bepaal hoe nauwkeurig je de locatie wenst te ontvangen. Binnen werken we met draadloze, bewaakte Bluetooth-bakens en buiten op basis van GPS, aangevuld met een plattegrond van Google Maps.
Ook zijn er "Live-Tracking" mogelijkheden om te kunnen assisteren wanneer de escalatie verplaatst.
Innovatieve SmartApp
Onze SmartApp is toepasbaar in elke omgeving. Wij geloven in maatwerk – en de voordelen daarvan – en daarom kijken we voor livegang samen met jou naar de beste inrichting.
De app is direct beschikbaar en maakt onderscheid in alarmsoorten (groot en klein alarm) en de gewenste opvolging daarvan. Ook zijn er diverse aanvullende functionaliteiten beschikbaar, zoals Push-to-talk en chatfunctie.
Flexibele systeemopzet
Met de cloud-oplossing kan de alarmserver worden geplaatst in ons datacenter of in jullie eigen datacenter. Wanneer er wordt gekozen voor een 'on-premise' oplossing, wordt de hardware van de alarmserver volledig op locatie geplaatst. Dat maakt de installatie niet afhankelijk van derden.
Ontzorging en ondersteuning
Vanuit een partnership werken we samen aan de gewenste implementatie. Hierin biedt Nedkom een totaaloplossing van toestellen, (mogelijk) simkaarten en MDM (Mobile Device Management). Het MDM zorgt ervoor dat wij de toestellen – ook op afstand – kunnen beheren en de juiste toegang voor de eindgebruiker bewaakt wordt.
Om een stabiele installatie te kunnen opleveren, begeleiden we je gedurende het gehele traject; van de oriëntatiefase tot en met de periodieke instandhouding. Middels een technische opname en meting detecteren we al in een vroeg stadium de mogelijke knelpunten – bijvoorbeeld op het gebied van de verbindingen – en werken we gezamenlijk naar een stabiele basis voor de installatie.
Ook tijdens – en na – de implementatiefase zorgen we voor de juiste ondersteuning van de medewerkers. We verzorgen instructies aan zowel de technisch georiënteerde, als de zorggerichte medewerkers en leveren diverse instructiematerialen voor goed geïnformeerde eindgebruikers. Het systeem is pas een succes wanneer de techniek en gebruiker optimaal samenwerkt.


Instandhouding
Ook ná livegang bieden wij volledige ondersteuning voor de eindgebruiker. Onze supportafdeling is 24/7 bereikbaar en kan door onze innovatieve oplossing het probleem in veruit de meeste gevallen direct op afstand voor u oplossen. Hierdoor kan de medewerker snel weer verder met zijn of haar werk.
Samen maken we afspraken rondom het gewenste Service & Onderhoud, waarbij ook de mogelijkheid bestaat voor periodiek overleg op zowel operationeel als strategisch niveau.

